vrijdag 27 juni 2014

Denk aan het kompas!

Het zit er op! De diploma-uitreiking is achter de rug en alle leerlingen uit 4Ma gaan een nieuwe kant op. De meesten verlaten de school en gaan een mbo-opleiding volgen. Een enkeling zoekt het hogerop bij de havo en drie leerlingen uit 4Ma gaan volgend jaar hun vmbo-diploma halen, waarvan er twee wederom op het Ashram College.

Van 1Ma naar 4Ma/b/c

Via deze weg wil ik alle(!) leerlingen en hun ouders bedanken voor het afgelopen jaar. Ook wil ik jullie bedanken voor jullie aanwezigheid en alle kadootjes die ik heb mogen ontvangen bij de diploma-uitreiking. Ik was zeer aangenaam verrast! We kunnen de Prezi en de verschillende filmpjes nog eens bekijken en de sfeer van 4Ma 2013-2014 proeven met het filmpje #rewind4Ma:


Trots op alle leerlingen uit 4Ma en extra trots op de herkansers die alsnog hun diploma hebben gehaald, Jordi die ondanks z'n motivatie er een heel goed jaar van heeft gemaakt, Carly die een mooi stukje voor het fotojaarboek heeft geschreven, Guy die (als eerste leerling ooit!) in de aula de aanwezigen heeft toegesproken afgelopen avond met een hele mooie speech en Lesley die ondanks z'n beperkingen er vol voor blijft gaan! Leuk dat hij volgend jaar weer bij mij in de klas zit!

Bij het na'borrelen' met leerlingen bleek wel dat ze het Ashram College wel gaan missen ... I like that! En hoop van jullie snel weer iets te vernemen ... Goede reis (en denk aan het kompas!).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten