woensdag 16 oktober 2013

T01 - vakantiebestemmingen

Vandaag was het eerste toetsmoment #aardrijkskunde (T01) voor klas 4Ma. Ik had een 'leuke vraagjestoets' gemaakt die m.b.v. SMART Response afgenomen kon worden; 23 gesloten vragen over de vakantiebestemmingen van de Nederlanders. Zodra de leerlingen klaar waren werden de antwoorden meteen door de software gecontroleerd en rolde er een cijfer uit. Nadat de leerlingen hun antwoorden hebben vergeleken met het antwoordmodel hebben we nog het antwoord van één vraag ter discussie gesteld en heb ik de leerlingen hun gelijk gegeven, wat betekende dat voor een deel van de leerlingen hun cijfer nog hoger werd. Nog hoger, want de cijfers die ze voor deze eerste toets hebben gehaald zijn heel goed. Met maar één onvoldoende (5,2) heeft de klas een gemiddelde gescoord van 7,98! Zij blij en ik blij.

klas 4Ma aan het werk met de toets!

1 opmerking:

  1. Beste schoolfotograaf. Hierbij wil ik laten weten dat ik superblij ben met de gemaakte schoolfoto van mijn dochter. Hopelijk maakt u volgend jaar weer zo een mooie foto!
    For more information kindly visit:- Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen