dinsdag 17 september 2013

Ouderavond 4Ma

Maandagavond - 19:30u - lokaal 140 - Ashram College

Helaas geen volle bak, maar aardig wat ouders in het lokaal die meer willen weten over de show van 4Ma voor schooljaar 2013-2014. Na indruk en profielschets van klas 4Ma heb ik de ouders meer verteld over het programma en de belangrijke data gemeld. Sowieso zien we elkaar weer op vrijdag 27 juni op de diploma-uitreiking van heel 4Ma. Jawel, ik ga voor de 100%. :)
Naar aanleiding van onderstaande dia's herkende ouders zich in hun kind en blijkt dat er voor een aantal leerlingen nog wel wat werk het komende schooljaar ligt. En dat komt ook wel goed, omdat alle(!) leerlingen hebben aangegeven dat ze net zoveel of meer tijd aan hun huiswerk willen gaan besteden dit schooljaar. En nu maar hopen dat de leerlingen uit klas 4Ma vorig jaar niet 'helemaal niks' hebben gedaan, want dan komen ze er niet met 'net zoveel'.
Belangrijkste data voor het komend schooljaar zijn:
- Stageweek in november
- Sectorwerkstuk presentaties in februari
- Centraal Eindexamen tijdvak I & II
- Diploma-uitreiking (en dan gaan we er een feestje van maken!)

Na de praktische zaken moesten de ouders ook geloven aan één van mijn wapenfeiten: SMART Response en heb ik een korte enquete afgenomen bij hen. Onderstaande dia is leuk om te delen. Waar ik vorig jaar meer ouders had die voornemens waren om met mij te twitteren, is dat er dit jaar slechts één en was vorig jaar ook de telefoon opvallend lager dan de score van vanavond. Ik ben benieuwd!
Na het officiële deel heb ik voor de geïnteresseerden nog een informatieronde over de reis naar Praag aan vast geplakt. Allemaal leuk! We hebben zin om te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten